Veelgestelde vragen

Hoe wordt een naam of tekst op de pet gemaakt?

De namen en teksten worden met hoge kwaliteit garen op de cap geborduurd. Dit is ideaal tegen slijtage en heeft een degelijke uitstraling.

Hoe weet ik welke maat ik nodig heb?

Meet eventueel het hoofdje van het kind waar het petje voor is. Begin op het voorhoofd en maak een cirkel boven de oren tot het beginpunt. Noteer het aantal centimeters en kijk op de site bij de maten. Alle petjes zijn verstelbaar zoals op de site vermeld staat.

Kan een petje in de wasmachine?

Alle petjes zijn van hoge kwaliteit en zijn gemaakt van een katoensoort. Het petje wassen is zeker mogelijk, houd wel een handwasprogramma aan. Eventueel licht strijken kan aan de binnenkant. TIP: als de pet vochtig uit de machine komt kun je deze ook laten drogen op een ballon die precies in de pet past of een grote prop papier of stof. Zorg hierbij dat je de pet niet gaat rekken door het te strak te doen.

De kleur en het model die ik eerder besteld heb staat niet meer op de site.

Als de voorraad op is van een petje wordt deze niet meer getoond als je een maat gekozen hebt. Het kan zijn dat er een andere kleur of model voor in de plaats komt. Informeer bij eventueel per email naar onze voorraad (info@naampetje.nl).

Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?

Omdat het vrijwel niet mogelijk is om telefonisch een petje te ontwerpen is dit niet mogelijk. Wij vinden het prettig en duidelijk als je zelf een ontwerp maakt en dit zelf controleert en bevestigt, daarom nemen wij geen telefonische bestellingen aan.

Wat is de levertijd van mijn petje?

Op werkdagen voor 12.00 uur besteld is de volgende dag in huis!

Wat gebeurt er met eventuele foto’s die ik upload/verstuur voor acties of het gastenboek?

Wanneer je een foto naar ons stuurt of via een link upload geef je toestemming om deze foto voor onze website te gebruiken. Dat kan in diverse vormen zijn. Mocht je dit niet willen, laat het ons dan nadrukkelijk weten via: info@www.naampetje.nl

Als ik meerdere petjes bestel, betaal ik dan minder verzendkosten?

Nee, elk petje past in een afzonderlijke envelop. Dus elke pet moet afzonderlijk verzonden worden. Dat zorgt ervoor dat we momenteel € 3,12 per petje in rekening brengen (4 postzegels).

Dien ik thuis te zijn als de postbode mijn petje komt bezorgen?

Nee, alle petjes passen prima door de brievenbus. De bezorger van PostNL zal deze dus in uw brievenbus bezorgen.

Ik heb twee petjes besteld, waarvan ik slechts één petje binnen heb gekregen, hoe kan dit?

Omdat elk petje in een afzonderlijke envelop wordt verzonden, kan het zijn dat een petje een dag later aankomt. PostNL geeft een leveringsgarantie van 48 uur (met uitzondering: post op zaterdag verzonden, wordt op maandag verwerkt en komt dus op dinsdag aan). Als het proces vlot verloopt wordt er binnen 24 uur geleverd. Het tweede petje is dus waarschijnlijk nog onderweg. Mocht je vervolgens na 2 werkdagen nog niets hebben ontvangen, neem dan even contact met ons op voor een passende oplossing. Minder dan 0,5 % raakt daadwerkelijk zoek bij de post.